Gaman í Danaveldi

Þeim fer fjölgandi
Svara
Passamynd
Sverrir
Site Admin
Póstar: 11420
Skráður: 17. Apr. 2004 03:33:31

Re: Gaman í Danaveldi

Póstur eftir Sverrir »



[quote=Carsten]Hej,

for en uges tid siden blev jeg ringet på af en journalist fra STV, det er folkene bag programmet "Gear&Lir" på 6'eren med Jason Watt og Mads Christensen.

Han var faldet over JetDanmarks hjemmeside, og synes at jetfly så sejt ud
Det kunne jeg jo kun give ham ret i!
Han spurgte så om de måtte lave et indslag i programmet om jetflyvning, og det måtte de da selvfølgelig

Så, jeg allierede mig med Michael Nielsen og John Madsen, og tog idag over på Stauning Lufthavn for at lave optagelserne. Det gik rigtig fint, de mente selv de fik en masse gode skud i kassen, vi blev interviewet om flyvning etc etc, jeg håber ikke vi ser for tåblige ud

Vi ved desværre ikke endnu hvornår programmet sendes, men vi skal nok holde øje med det.

John havde desværre et grimt motorstop på hans F16 i modvind, 20 meter over banen, han valgte at dreje den rundt i medvind og lavede en drøm af en ladning ! Det var dælme godt gået, koldt og kynisk, og med enorm ro!

Michael og jeg fik monteret kameraer på vores Baby Boomerang og Elan, det bliver spændende hvad der kom ud af det!

Jeg og John tog lidt billeder, det frøs 5 grader, og der var 12 m/s vind på langs af banen.....
TRO MIG, DET VAR KOLDT!

PS: Vi havde afklaret med forsikringen og MDK om flyvning på fullsize lufthavn (vi fik dispensation fra forsikringen, selvom policen ikke var underskrevet), bare lige hvis der er nogen der undrer sig.[/quote]
Icelandic Volcano Yeti
Svara